Alla inlägg under augusti 2011

Av Petra Andersson - 28 augusti 2011 20:34

          

vecka 5 vs vecka 18

Stor skillnad ju:)

Av Petra Andersson - 28 augusti 2011 20:06

Idag gick jag in i vecka 18 härligt..:) 

Känner bebisen mkt nu i magen hur den rör sig o sparkar:)

Helt fantastisk känsla de.. sa till min fina man imorse att jag vill ha fler barn.. all illamående o krämpor e fan värt detta.. han bara okej..

så ut med denna bebis o in med nästa haha nä men om ca två år kanske kan bli lagom med syskon:)


På tisdag är det dags för ultraljud!!! Känns riktigt spännande men samtidigt nervöst.. men detta ska bli bra!! vi ska en frisk o hel bebis i januari:) tänkte bjuda på en bild på dagens mage:)


    

vecka 18+0

Liten kula är där nu mysigt :)


På Lördag så åker vi till Ullared o ska handla bebis saker.. Vi ska åka med Andreas och Malin, Nathalie och hampus..

så här ska det shoppas loss haha!

Vi hörs en annan dag!

Ta hand om er

Ciao

Av Petra Andersson - 14 augusti 2011 18:28

Idag så går jag in i vecka 17 (16+0) så tiden går snabbt:) Jag har börjat gå en liten kula så nu kan man se att ngt bakas där inne:) känner även av den lilla lite då o då..  Känns som en lite guldfisk i magen hahaTvå veckor kvar tills rul längtar som tusen..En graviditet består av längtan... Längtan efter att bli gravid längtan efter ultraljuden längtan efter känns första sparken längan efter att få ha den lille i sina armar för allra första gången:) åh va vi längtarNu ska vi äta toblerone tårta som svärmor hade med sig mumsVi hörs 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards