Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Vecka 17 woho

Av Petra Andersson - 14 augusti 2011 18:28

Idag så går jag in i vecka 17 (16+0) så tiden går snabbt:) Jag har börjat gå en liten kula så nu kan man se att ngt bakas där inne:) känner även av den lilla lite då o då..  Känns som en lite guldfisk i magen hahaTvå veckor kvar tills rul längtar som tusen..En graviditet består av längtan... Längtan efter att bli gravid längtan efter ultraljuden längtan efter känns första sparken längan efter att få ha den lille i sina armar för allra första gången:) åh va vi längtarNu ska vi äta toblerone tårta som svärmor hade med sig mumsVi hörs 

 
 
johanna sahlin

johanna sahlin

14 augusti 2011 19:52

Åhhh va kul för er!!! Vänta bara, snart är den där fina lilla mys kulan... ehhh enorm o dina fötter e ett minne blott ;) men njuuut, fota fota fota för oj vad man glömmer,
kramar på dig!!
johanna_ fd grannen

http://juliaochjag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Andersson - 28 augusti 2011 20:34


           vecka 5 vs vecka 18 Stor skillnad ju:)

Av Petra Andersson - 28 augusti 2011 20:06


Idag gick jag in i vecka 18 härligt..:)  Känner bebisen mkt nu i magen hur den rör sig o sparkar:) Helt fantastisk känsla de.. sa till min fina man imorse att jag vill ha fler barn.. all illamående o krämpor e fan värt detta.. han bara okej.. s...

Av Petra Andersson - 28 juli 2011 23:45

För jobb.. Blä!!!!! Ångest!! Men bara ett par månader till sen ska jag vara ledig long long time med min man o vår bebis.. Har målat färdigt hos svärfar idag blev vitt o modernt:) fresh!:) Sen bjöd han på mat kyllingvgryts med ris.. S syster o h...

Av Petra Andersson - 25 juli 2011 20:20

Vaknade imorse med riktigt svåra smärtor i magen.. Värsta jag varit med om.. Vi bestämde oss för att åka om till akuten kl ett.. Fick ta massa blodprover o kisse prov... Mitt blod värde hade gått ner.. Men de Gör de ju.. Så vi låg o vänta ...

Av Petra Andersson - 24 juli 2011 16:52

Efter nästan 1 års försök att få en liten bebis så hände det äntligen.. en tuff resa med tre missfall så är jag äntligen gravid igen..    En helt underbar känsla.. gick in i vecka 13 idag så är inne i andra trimestern!   Allt började den 13 m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards